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アイテム
小売ブランドアーキテクチャーに関する再考察―小売イノベーションに向けて―
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/2000022
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/20000226ad1dce9-b305-4a99-86bc-f84640f3b195
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2023-08-25 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 小売ブランドアーキテクチャーに関する再考察―小売イノベーションに向けて― | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Rethinking the Retail brand architecture | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
岡山, 武史
× 岡山, 武史
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | retail branding, retail brand architecture, store branding | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
版 | ||||||||||
出版タイプ | AM | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
書誌情報 |
ja : 商経学叢 en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 巻 70, 号 1, p. 183-198, 発行日 2023-07-31 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | [概要]近年の小売市場は縮小傾向が見られ,小売企業間における競争は激化している。小売業態の同質化も進んできている。本稿では,これまでの小売ブラドの研究を整理した上で,小売企業のブランド構築の議論を進める上で,小売ブランドアーキテクチャーを再考察することによって,より体系的な小売ブランドの構築と管理についての洞察を得る。 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | The retail market has been shrinking, and these competition has intensified. In this paper, we organize the previous studies of retail branding, and then, by rethinking the retail brand architecture, we gain insight into more systematic retail brand construction and management in advancing the discussion of brand construction in retail companies. | |||||||||
言語 | en |