ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. Public
  2. 研究紀要
  3. 近畿大学教養・外国語教育センター紀要. 外国語編
  4. 3(1)2012
  1. Private
  2. 研究紀要
  3. 近畿大学教養・外国語教育センター紀要. 外国語編Kinki university center for liberal arts and foreign language education journal. foreign language edition
  4. 3(1)2012

〈Articles〉 Dropbox: A Must for All Teachers?

https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12700
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12700
9eba20ab-ab0a-4aa9-b9c6-d5f355329c81
名前 / ファイル ライセンス アクション
AA12508620-20121130-0209.pdf AA12508620-20121130-0209.pdf (489.2 kB)
Item type ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2013-02-21
タイトル
タイトル 〈Articles〉 Dropbox: A Must for All Teachers?
言語 en
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル 〈論文〉ドロップボックス―すべての教員に必須か?―
著者 RIES, Tina

× RIES, Tina

RIES, Tina

ja-Kana リース, ティナ

Search repository
ALIPONGA, Jonathan

× ALIPONGA, Jonathan

ALIPONGA, Jonathan

ja-Kana アリポンガ, ジョナサン

Search repository
河内山, 真理

× 河内山, 真理

河内山, 真理

ja-Kana コウチヤマ, マリ

Search repository
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者(英)
言語 en
著者(英)
言語 en
著者(英)
言語 en
値 KOCHIYAMA, Mari
著者 所属
値 近畿大学文芸学部; 非常勤講師
著者 所属
値 関西国際大学; 准教授
著者 所属
値 関西国際大学; 准教授
著者所属(翻訳)
値 Kinki University
版
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者 名前
出版者 近畿大学教養・外国語教育センター
書誌情報 近畿大学教養・外国語教育センター紀要. 外国語編
en : Kinki university center for liberal arts and foreign language education journal. foreign language edition

巻 3, 号 1, p. 209-216, 発行日 2012-11-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 21856982
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 [Abstract] This research was conducted to find out Japanese college students' perceptions of and attitude toward the use of Dropbox, a free software tool that allows anyone to synchronize files across home and office computers, smartphones, and tablets. A questionnaire, containing seven questions related to students' perceptions and nine questions related to students' attitude, was utilized in this study. Results show that students were split in their perceptions of two variables, while the majority of the students gave favorable perceptions to the other five variables. As regards student attitude, the majority of the students had a positive attitude toward eight variables, while the rest of the students were split in their responses to one variable. Pedagogical implications are discussed and suggestions for future research are encouraged.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 著者専攻(リース): 英語教育学, 著者専攻(アリポンガ): 英語教育学, 著者専攻(河内山): 英語教育学
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 20:34:14.606248
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3