WEKO3
アイテム
Research Methodology Review: The Use of Textbook Analysis,Questionnaires and Interviews to Evaluate EFL Textbook Implementation.
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12886
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/128866aab0274-4bbe-4905-995c-a8a06d03291f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
AA12315376-20090115-0069.pdf (156.3 kB)
|
|
Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-09-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Research Methodology Review: The Use of Textbook Analysis,Questionnaires and Interviews to Evaluate EFL Textbook Implementation. | |||||
言語 | en | |||||
著者 |
Humphries, Simon
× Humphries, Simon |
|||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | EFL | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | textbook | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | questionnaire | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | semi-structured interview | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | research methodology | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 所属 | ||||||
値 | Kinki University Technical College Dept. of Total Systems Engineering | |||||
版 | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 名前 | ||||||
出版者 | 近畿大学工業高等専門学校 | |||||
書誌情報 |
近畿大学工業高等専門学校研究紀要 en : Research reports Kinki University Technical College 巻 2, p. 69-74, 発行日 2009-01-01 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18824374 | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | [Abstract] In April 2006, Kinki University Technical College implemented three new textbooks with the aim of increasing the communicative competence of the students. The researcher compared the effectiveness of the new textbooks by using three approaches: firstly, a textbook analysis based on the Littlejohn Approach; secondly, a questionnaire completed by teachers who used the textbooks; and thirdly, semi-structured interviews with four practitioners who used both one of the new and one of the traditional textbooks. This paper reviews these three methodological approaches. | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf |