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アイテム
企業消費者間電子商取引におけるAHPを用いた販売支援方法
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/9623
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/962385fe75c7-c61c-4d05-9e02-0228b4fc356b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||||
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公開日 | 2010-11-12 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | 企業消費者間電子商取引におけるAHPを用いた販売支援方法 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | The BtoC sales support by the method of AHP in electronic commerce | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
著者 |
後藤, 浩一
× 後藤, 浩一
× 湯本, 真樹
× 西村, 卓也
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言語 | ||||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||||
主題 | BtoC, sales support, AHP, electronic commerce | |||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
値 | Goto, Koichi | |||||||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
値 | Yumoto, Masaki | |||||||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
値 | Nishimura, Takuya | |||||||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||||||
値 | 近畿大学大学院総合理工学研究科エレクトロニクス系工学専攻 | |||||||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||||||
値 | 近畿大学理工学部電気電子工学科 | |||||||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||||||
値 | 近畿大学理工学部情報学科 | |||||||||||||||||
版 | ||||||||||||||||||
出版タイプ | NA | |||||||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43 | |||||||||||||||||
出版者 名前 | ||||||||||||||||||
出版者 | 近畿大学理工学部 | |||||||||||||||||
書誌情報 |
近畿大学理工学部研究報告 en : Journal of the Faculty of Science and Engineering, Kinki University 号 40, p. 33-38, 発行日 2004-09-01 |
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ISSN | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||||||
収録物識別子 | 03864928 | |||||||||||||||||
抄録 | ||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||||||
内容記述 | The on-line shopping has the advantage that the customer always can enjoy shopping at home. However, it has the disadvantage that the customer can't exchange opinions with the vendor and he need to choose commodities which fitted his request from many ones. To solve these problems, this paper shows the sales method that AHP is applied to the electronic commerce on BtoC. In this method, (1) the customer's desires are adopted, (2) proper commodities which fitted the customer's request is automatically selected from many ones, (3) proposal plan are modified by the change of the customer's desire and commodities evaluation. As the result of the actual proof experiment, the effect of the proposing method was confirmed. | |||||||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||||
内容記述 | 本文データの一部はCiNiiから複製したものである。 | |||||||||||||||||
フォーマット | ||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||||
内容記述 | application/pdf |