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アイテム
@cosme (株式会社アイスタイル) のオンラインと実店舗を繋ぐ顧客関係性の構築
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/2002328
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/2002328619a89e9-71e3-4802-88d4-abcb7227ea86
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / departmental bulletin paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2025-01-30 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | @cosme (株式会社アイスタイル) のオンラインと実店舗を繋ぐ顧客関係性の構築 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | @cosme (istyle Co.)'s Strategy for Building Customer Relationships that Connect Online and Offline Stores | |||||||||
言語 | en | |||||||||
作成者 |
岡山, 武史
× 岡山, 武史
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | 小売テクノロジー, AI搭載機器, 自動販売機型什器, デジタルサイネージ Retail Technology, AI devices, AI vending machine fixtures, Digital signage |
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内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | 【要旨】 近年のテクノロジーの発展によって, 小売店舗ではデジタルサイネージやAI搭載機器などの利用可能性が高まり, より消費者に鮮明な顧客体験を与えることができるようになった。また, 店舗を活用し, 自社アプリへの誘導による関係性構築の場としての役割が広がっている。本稿では, 株式会社アイスタイルのケースから, 主に店舗内で使用されるテクノロジーや機器, さらに店舗におけるアプリの登録から, ECへと顧客を誘導し, 顧客との関係性構築やその流れを可視化し, 次のマーケティング戦略へとつなげていくCRM技術について見ていく。 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | Recent advances in technology have increased the availability of digital signage and AI devices in retail stores, providing consumers with a more vivid customer experience. In addition, the role of stores as a place to build relationships by guiding people to their own apps is expanding. In this article, we will look at the case of istyle Co., and then research in CRM technology that guides customers from app registration at the store to e-commerce, builds relationships with customers, visualizes the flow, and leads to the next marketing strategy. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | AM | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
書誌情報 |
ja : 商経学叢 en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 巻 71, 号 2, p. 181-195, 発行日 2024-12-31 |