WEKO3
アイテム
Reflections of a Student-Teacher: A Case Study
https://doi.org/10.15100/0002001794
https://doi.org/10.15100/000200179412ac14f5-e594-48de-b4e8-f77ebed36763
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / departmental bulletin paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2025-01-10 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Reflections of a Student-Teacher: A Case Study | |||||||||
言語 | en | |||||||||
作成者 |
Derrah, Richard H.
× Derrah, Richard H.
|
|||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | Student-teaching, High School, Education in the US | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | This is a case study of a student-teacher`s personal journals over the course of one term at a high school in the Eastern United States. The journals were analyzed for themes. Results indicated that several factors were found to be difficult for the student teacher. These included time pressure, differences between teacher teaching styles, student discipline issues, lack of support for students with disabilities, and teen pregnancy. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学総合社会学部 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | AM | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.15100/0002001794 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 21866260 | |||||||||
開始ページ | ||||||||||
開始ページ | 37 | |||||||||
終了ページ | ||||||||||
終了ページ | 51 | |||||||||
書誌情報 |
ja : 近畿大学総合社会学部紀要:総社る en : Kindai Applied Sociology Review : Social 巻 13, 号 1, p. 37-51, 発行日 2024-09-30 |