ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. Public
  2. 研究紀要
  3. 九州短期大学研究紀要
  4. 47(2017)

〈論文〉保育者志望学生の生物形態認識度の短期的推移

https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/19246
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/19246
92202e77-7aa5-4759-90df-7680d1ff3557
名前 / ファイル ライセンス アクション
AN10297606-20171200-0101.pdf AN10297606-20171200-0101.pdf (2.4 MB)
Item type ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-05-16
タイトル
タイトル 〈論文〉保育者志望学生の生物形態認識度の短期的推移
タイトル
タイトル 〈THESIS〉Short-term Changes in Cognition of Organism Forms on Early Childhood Course Students
言語 en
著者 髙木, 義栄

× 髙木, 義栄

髙木, 義栄

ja-Kana タカキ, ヨシヒデ

Search repository
木下, 智章

× 木下, 智章

木下, 智章

ja-Kana キノシタ, モトアキ

Search repository
林, 幸治

× 林, 幸治

林, 幸治

ja-Kana ハヤシ, コウジ

Search repository
言語
言語 jpn
キーワード
主題 organism form cognition grade, early childhood course students, equilibrium, accurate organism form
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者(英)
言語 en
値 Takaki,Yoshihide
著者(英)
言語 en
値 Kinoshita,Motoaki
著者(英)
言語 en
値 Hayashi,Kooji
著者 所属
値 近畿大学九州短期大学保育科; 准教授
著者 所属
値 近畿大学九州短期大学保育科; 講師
著者 所属
値 近畿大学九州短期大学保育科; 教授
著者所属(翻訳)
値 Kindai University Kyusyu Junior College Early Childhood Education Course
著者所属(翻訳)
値 Kindai University Kyusyu Junior College Early Childhood Education Course
著者所属(翻訳)
値 Kindai University Kyusyu Junior College Early Childhood Education Course
版
出版タイプ NA
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43
出版者 名前
出版者 近畿大学九州短期大学
書誌情報 近畿大学九州短期大学研究紀要
en : RESEARCH BULLETIN OF Kindai University Kyushu Junior College

号 47, p. 101-116, 発行日 2017-12
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09164383
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The changes in the grade of organism form cognition between three years were investigated in early childhood course students. The definite trend of the changes in the organism form cognition grade was not seen except dragonfly,and it was suggested that the organism form cognition grades in early child hood course students remained at the similar level in three years. On the other hand,the organism form cognition grade of dragonlly slightly improved. It is unknown whether the changes in the grade of organism form cognition shown in this study is equilibrium after decline or a part of long-term equilibrium. Therefore,it is necessary to clarify the changes at the longer-term. Because the recognition of an accurate organism form is necessary to teach right knowledge to children,it is important to early childhood course students that they improve the power of observation and can recognize an accurate organism form. On that account,various practical lecture to develop the power of observation of the students are required.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 著者主要担当科目(髙木):環境, 自然環境, 生命科学
著者主要担当科目(木下):環境
著者主要担当科目(林):自然環境
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 20:06:51.121070
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3