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アイテム
サスペンション特性の旋回時車両運動及びドライバ官能の解析
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/18189
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/18189ca6b63c3-0e8c-4246-9318-6486ad936992
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
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| 公開日 | 2016-11-08 | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | サスペンション特性の旋回時車両運動及びドライバ官能の解析 | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | Analysis of Vehicle Dynamics and Driver-functional on Cornering by Changing Suspension Characteristics | |||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| 著者 |
武馬, 修一
× 武馬, 修一
× 東山, 正志
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| 言語 | ||||||||||||||
| 言語 | jpn | |||||||||||||
| キーワード | ||||||||||||||
| 主題 | Automobile, Vehicle Dynamics, Human Engineering, Human Vibration, Biomechanics | |||||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
| 著者(英) | ||||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| 値 | BUMA, Shuuichi | |||||||||||||
| 著者(英) | ||||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| 値 | HIGASHIYAMA, Masashi | |||||||||||||
| 著者 所属 | ||||||||||||||
| 値 | 近畿大学工業高等専門学校総合システムエ学科 | |||||||||||||
| 著者 所属 | ||||||||||||||
| 値 | 近畿大学工業高等専門学校総合システムエ学科機械システムコース | |||||||||||||
| 著者所属(翻訳) | ||||||||||||||
| 値 | Kindai University Technical College | |||||||||||||
| 著者所属(翻訳) | ||||||||||||||
| 値 | Kindai University Technical College | |||||||||||||
| 版 | ||||||||||||||
| 出版タイプ | NA | |||||||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43 | |||||||||||||
| 出版者 名前 | ||||||||||||||
| 出版者 | 近畿大学工業高等専門学校 | |||||||||||||
| 書誌情報 |
近畿大学工業高等専門学校研究紀要 en : Research reports Kindai University Technical College 号 9, p. 25-26, 発行日 2016-03-15 |
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| ISSN | ||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
| 収録物識別子 | 18824374 | |||||||||||||
| 抄録 | ||||||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
| 内容記述 | In this study, By changing the suspension characteristics "spring constant, dumping coefficient, etc", We was evaluated the vehicle dynamic performance and the driver's functional characteristics by using the simulation (CarSim DS). As a result, we report on the relevance of the driver sensory evaluation and the response of the driver and the vehicle. | |||||||||||||
| フォーマット | ||||||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
| 内容記述 | application/pdf | |||||||||||||