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アイテム
広告映像の修辞の分析 -- 制作支援情報システムの構築に向けて -- その1
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/16150
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/1615007578053-8fff-46c7-877d-3695253f526b
Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2016-06-30 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 広告映像の修辞の分析 -- 制作支援情報システムの構築に向けて -- その1 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | An Analysis on the Rhetoric of Commercial-film : Toward the Building of a Commercial-film Production Support Information System : Vol. 1 | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
川村, 洋次
× 川村, 洋次
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | 広告映像, 映像技法, 映像修辞, 制作支援, 情報システム | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||
著者(英) | ||||||||||
en | ||||||||||
Kawamura, Yoji | ||||||||||
著者 所属 | ||||||||||
近畿大学商経学部; 助教授 | ||||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||
Kinki University | ||||||||||
版 | ||||||||||
出版タイプ | NA | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43 | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
書誌情報 |
商経学叢 en : Kinki University journal of business and economics 巻 50, 号 1, p. 85-104, 発行日 2003-07-20 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | "本研究は,広告映像制作支援情報システムの構築に向けて,広告映像制作支援情報システムの構想,広告映像の修辞の考え方について考察する。まず,映像技法・修辞の関連研究の知見と本研究の視点を解説する。次に,筆者が構築を目指している広告映像制作支援情報システムの概念を提示する。次に,映像理論・マーケティング・データベースを融合させた広告映像の修辞の考え方を考察する。そして最後に,広告映像修辞の分析実験の枠組みについて言及する。The objective of this study is to examine the plan of Commercial-film Production Support Information System and how to make of rhetoric of commercial-film. First, the study on image techniques & rhetoric as well as viewpoint of this study is explained. Next, the outline of Commercial-film Production Support Information System the writer aims to build is presented. Then, deep insight is given into the way of thinking on rhetoric of the commercial-film with convergence of image theories and marketing database. And finally, the scheme of experimentation for commercial-film rhetoric analysis is shown." | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf |