WEKO3
アイテム
インタラクティブ3Dによる少林拳自主学習教材の試作
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/15033
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/15033c4902831-d685-465d-bcf9-d6050c8b2e91
Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-06-01 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | インタラクティブ3Dによる少林拳自主学習教材の試作 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Production of a teaching material of Shaolin Kung fu by Interactive 3D | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
著者 |
平田, 将博
× 平田, 将博
× 鶴野, 幸子
|
|||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
アクセス権 | ||||||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||
en | ||||||||||||||
Hirata, Masahiro | ||||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||
en | ||||||||||||||
Tsuruno, Sachiko | ||||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||
近畿大学 | ||||||||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||||||
Kinki University | ||||||||||||||
版 | ||||||||||||||
出版タイプ | NA | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43 | |||||||||||||
出版者 名前 | ||||||||||||||
出版者 | 近畿大学産業理工学部 | |||||||||||||
書誌情報 |
かやのもり:近畿大学産業理工学部研究報告 en : Reports of Faculty of Humanity-Oriented Science and Engineering, Kinki University 巻 4, 号 2, p. 15-20, 発行日 2006-05-26 |
|||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 13495801 | |||||||||||||
抄録 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | "It is indispensable for students to observe movement of a first-class athlete to become good at sports. Therefore the video teaching materials spread to the public. It is possible for students to watch only from a viewpoint prepared beforehand with these videos, but they are not able to change a position and distance of a viewpoint freely. If students can change positions and angles of a viewpoint at real time , it is very helpful for learning. This paper focuses on Shaolin Kung fu which increase of competitors population , and produces the interactive 30 teaching material for students of Shaolin Kung fu . Because one of the authors has championship experience by a national convention of Shaolin Kung fu, making of the high quality teaching material is possible." | |||||||||||||
フォーマット | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | application/pdf |