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アイテム
高度情報化社会の流通システム
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/14987
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/1498757f86f6e-f67f-4942-9e19-be0e50f5f4f4
Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2016-06-01 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 高度情報化社会の流通システム | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Distribution System in Advanced Information Society | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
大野, 哲明
× 大野, 哲明
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | 高度情報化社会, 情報通信技術, マーケティングネットワーク, 情報流通, 販売時点情報管理, 市場, 階層組織, ネットワークTechnology, marketing network, information distribution, POS, Point of Sale, markets, hierarchies, networks Advanced Information Society, ICT(Information and Communication Technology), marketing network, information distribution, POS(Point of Sale), markets, hierarchies, networks |
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資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||
著者(英) | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
値 | Ono, Tetsuaki | |||||||||
著者 所属 | ||||||||||
値 | 近畿大学 | |||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||
値 | Kinki University | |||||||||
版 | ||||||||||
出版タイプ | NA | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43 | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学産業理工学部 | |||||||||
書誌情報 |
かやのもり:近畿大学産業理工学部研究報告 en : Reports of Faculty of Humanity-Oriented Science and Engineering, Kinki University 巻 7, 号 2, p. 19-27, 発行日 2007-11-30 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 13495801 | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | The purpose of this article is to clarify theoretically characteristics of marketing and distribution system in "informational capitalism". The Structural characteristic of marketing system in Information Society is obviously different from it in Industrial or Pre-industrial Society. Through focusing on changes in marketing network, the mode of distribution in Advanced Information Society will be revealed. | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf |