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アイテム
最適レギュレータによる制御における駆動能力と制御速応性とのトレードオフに関する実験的考察
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12913
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12913201ea748-f40a-4246-ab5f-be43c173fdbc
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2014-11-10 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 最適レギュレータによる制御における駆動能力と制御速応性とのトレードオフに関する実験的考察 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Experimental study about the trade-off between driving performance and quick response by using optimum regulator control | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
著者 |
久貝, 克弥
× 久貝, 克弥
× 丸山, 信太郎
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言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
主題 | Optimum Regulator, Invert Pendulum | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
値 | Kugai, Katsuya | |||||||||||||
著者(英) | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
値 | Maruyama, Shintarou | |||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||
値 | 近畿大学工業高等専門学校機械システム工学科; 教授 | |||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||
値 | 近畿大学工業高等専門学校生産システム専攻科 | |||||||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||||||
値 | Kinki University Technical College | |||||||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||||||
値 | Kinki University Technical College | |||||||||||||
版 | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
出版者 名前 | ||||||||||||||
出版者 | 近畿大学工業高等専門学校 | |||||||||||||
書誌情報 |
近畿大学工業高等専門学校研究紀要 en : Research reports Kinki University Technical College 巻 1, 号 1, p. 11-15, 発行日 2007-12-01 |
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ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 18824374 | |||||||||||||
抄録 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | To pursue the superior characteristic of optimum regulator control, which can make trade-off between input energy and response, this paper studies about the required driving performance towards the demanded response time by using experimental method through the invert pendulum. | |||||||||||||
フォーマット | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | application/pdf |