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〈論文〉広告映像の修辞の分析実験―制作支援情報システムの構築に向けて―その2
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12188
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/1218880ca35c4-2d89-4e22-b599-1814eb717033
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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| 公開日 | 2014-02-07 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | 〈論文〉広告映像の修辞の分析実験―制作支援情報システムの構築に向けて―その2 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | 〈Articles〉An Experimental Analysis of Image Rhetoric on Commercial-film ―Toward the Building of a Commercial-film Production Support Information System― Vol. 2 | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 著者 |
川村, 洋次
× 川村, 洋次
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| 言語 | ||||||||||
| 言語 | jpn | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題 | 広告映像, 映像技法, 映像修辞, 情報システム, 分析実験 | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| 著者(英) | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 値 | Kawamura, Yoji | |||||||||
| 著者 所属 | ||||||||||
| 値 | 近畿大学経営学部; 助教授 | |||||||||
| 著者所属(翻訳) | ||||||||||
| 値 | Kinki University | |||||||||
| 版 | ||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
| 出版者 名前 | ||||||||||
| 出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
| 書誌情報 |
商経学叢 en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 巻 51, 号 1, p. 111-138, 発行日 2004-07-01 |
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| ISSN | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
| 収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
| 抄録 | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
| 内容記述 | 【概要】本研究は, 広告映像制作支援情報システムの構築に向けて, 広告映像修辞の分析実験の詳細結果について考察する。 まず, 広告映像修辞の分析実験の枠組みを紹介する。 次に, 大手ビール会社の広告映像を事例とした広告映像技法・修辞の分析実験結果を整理する。 そして最後に, 広告映像技法・修辞の体系化について考察する。【Abstract】 The objective of this study is to examine the findings of experimental analysis of image techniques & rhetoric on commercial film, toward the building of a Commercial-film Production Support Information System. First, the outline of experimental analysis of image techniques & rhetoric on commercial film is presented. Next, the findings of experimental analysis of image techniques & rhetoric on the beer's commercial film are explained. Finally, a trial of systematizing the rhetoric on commercial film is examined. | |||||||||
| フォーマット | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||
| 内容記述 | application/pdf | |||||||||