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広告コミュニケーションの新展開
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12168
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/121687e1e6508-eaf5-4ae3-931e-e3b8e02caac1
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2014-02-07 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 広告コミュニケーションの新展開 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | New Development of Advertising Communication | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
竹沢, 民三
× 竹沢, 民三
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | マーケティング概念の変容, ソーシャル・マーケティング, 広告の伝達内容の多様化 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||
著者(英) | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
値 | Takezawa, Tamizo | |||||||||
著者 所属 | ||||||||||
値 | 大阪芸術大学短期大学部; 助教授 | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
書誌情報 |
商経学叢 en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 巻 51, 号 3, p. 33-43, 発行日 2005-03-01 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | 【概要】私たちが毎日接している広告。 この広告を抜きにしては語れない今日である。 広告に関する研究は, さまざまな研究分野からなされているが, とくに現代広告はマーケティングと両輪関係で発展してきたと言っても過言ではない。 企業の文化活動の一般化につれて, 今や, 商品やサービスの販売のためのコミュニケーションに止まらず,非営利的な財やサービスのためのコミュニケーションとして, 広告はその役割をはたしている。 そこで本稿において, 広告コミュニケーションの新展開というテーマでもう一度, 再検討してみたい。 【Summary】 Recently, Advertising is the most powerful marketing tool and it is said, there is no marketing success except reinforcements with Advertising. So many students and business participants are seriously studying in development of Advertising methods and media. Moreover, so-called corporate culture and corporate activities as a good citizen-ship are another important factors of their success. We recognize that Advertising has many utilities not only transactions and services but also the means of social communication on non-profit services. In this paper, I should like to review on new development of Advertising communication. |