ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. Public
  2. 研究紀要
  3. 商経学叢
  4. 51(3) 2005
  1. Private
  2. 研究紀要
  3. 商経学叢Shokei-gakuso: Journal of Business Studies
  4. 51(3) 2005

広告コミュニケーションの新展開

https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12168
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12168
7e1e6508-eaf5-4ae3-931e-e3b8e02caac1
名前 / ファイル ライセンス アクション
AN10437975-20050331-0033.pdf AN10437975-20050331-0033.pdf (631 KB)
Item type ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2014-02-07
タイトル
タイトル 広告コミュニケーションの新展開
言語 ja
タイトル
タイトル New Development of Advertising Communication
言語 en
著者 竹沢, 民三

× 竹沢, 民三

ja 竹沢, 民三

ja-Kana タケザワ, タミゾウ

Search repository
言語
言語 jpn
キーワード
主題 マーケティング概念の変容, ソーシャル・マーケティング, 広告の伝達内容の多様化
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 metadata only access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_14cb
著者(英)
言語 en
値 Takezawa, Tamizo
著者 所属
値 大阪芸術大学短期大学部; 助教授
出版者 名前
出版者 近畿大学商経学会
書誌情報 商経学叢
en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies

巻 51, 号 3, p. 33-43, 発行日 2005-03-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 04502825
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 【概要】私たちが毎日接している広告。 この広告を抜きにしては語れない今日である。 広告に関する研究は, さまざまな研究分野からなされているが, とくに現代広告はマーケティングと両輪関係で発展してきたと言っても過言ではない。 企業の文化活動の一般化につれて, 今や, 商品やサービスの販売のためのコミュニケーションに止まらず,非営利的な財やサービスのためのコミュニケーションとして, 広告はその役割をはたしている。 そこで本稿において, 広告コミュニケーションの新展開というテーマでもう一度, 再検討してみたい。
【Summary】 Recently, Advertising is the most powerful marketing tool and it is said, there is no marketing success except reinforcements with Advertising. So many students and business participants are seriously studying in development of Advertising methods and media. Moreover, so-called corporate culture and corporate activities as a good citizen-ship are another important factors of their success. We recognize that Advertising has many utilities not only transactions and services but also the means of social communication on non-profit services. In this paper, I should like to review on new development of Advertising communication.
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 20:22:54.054538
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3