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  1. Public
  2. 研究紀要
  3. 商経学叢
  4. 52(2) 2005
  1. Private
  2. 研究紀要
  3. 商経学叢Shokei-gakuso: Journal of Business Studies
  4. 52(2) 2005

広告映像技法・修辞に対する視聴者反応の解釈的分析―制作支援情報システムの構築に向けて―その3

https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12147
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12147
ef33850d-66e8-4601-ae2b-2b260d144bc8
名前 / ファイル ライセンス アクション
AN10437975-20051230-0271.pdf AN10437975-20051230-0271.pdf (2.1 MB)
Item type ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2013-12-14
タイトル
タイトル 広告映像技法・修辞に対する視聴者反応の解釈的分析―制作支援情報システムの構築に向けて―その3
言語 ja
タイトル
タイトル An Interpretive Analysis of the Viewer's Response to Rhetoric on Commercial-film ―Toward the Building of a Commercial-film Production Support Information System― Vol.3
言語 en
著者 川村, 洋次

× 川村, 洋次

ja 川村, 洋次

ja-Kana カワムラ, ヨウジ

Search repository
言語
言語 jpn
キーワード
主題 広告映像, 映像修辞, 解釈的分析, 制作支援, 情報システム
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者(英)
言語 en
値 Kawamura, Yoji
著者 所属
値 近畿大学経営学部; 助教授
著者所属(翻訳)
値 Kinki University
版
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者 名前
出版者 近畿大学商経学会
書誌情報 商経学叢
en : Shokei - Gakuso The Journal of Business Administration and Marketing Strategy

巻 52, 号 2, p. 271-285, 発行日 2005-12-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 04502825
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 【概要】本研究は, 広告映像制作支援情報システムの構築に向けて, 広告映像技法・修辞に対する視聴者の具体的反応内容について解釈的に分析する。 まず, ビールの広告映像を事例とした広告映像技法・修辞に対する反応実験の概要と分析方法について説明する。 次に, 広告映像技法・修辞に対する視聴者反応について解釈的に結果を整理する。そして, 広告映像技法・修辞と効果(雰囲気)の関係について考察する。
【Abstract】 The objective of this study is to examine the findings of interpretive analysis of the viewer's response to rhetoric on commercial-film, toward the building of a Commercial-film Production Support Information System. First, the outline of interpretive analysis of the viewer's response to rhetoric on commercial-film is presented. Next, the experimental results of the viewer's response to rhetoric on the beer's commercial-film are explained. Finally, the findings of interpretive analysis of the viewer's response to rhetoric on the beer's commercial film are explained.
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
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Ver.1 2023-06-20 20:22:23.634839
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