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アイテム
広告映像技法・修辞に対する視聴者反応の解釈的分析―制作支援情報システムの構築に向けて―その3
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12147
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12147ef33850d-66e8-4601-ae2b-2b260d144bc8
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2013-12-14 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 広告映像技法・修辞に対する視聴者反応の解釈的分析―制作支援情報システムの構築に向けて―その3 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | An Interpretive Analysis of the Viewer's Response to Rhetoric on Commercial-film ―Toward the Building of a Commercial-film Production Support Information System― Vol.3 | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
川村, 洋次
× 川村, 洋次
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | 広告映像, 映像修辞, 解釈的分析, 制作支援, 情報システム | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者(英) | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
値 | Kawamura, Yoji | |||||||||
著者 所属 | ||||||||||
値 | 近畿大学経営学部; 助教授 | |||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||
値 | Kinki University | |||||||||
版 | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
書誌情報 |
商経学叢 en : Shokei - Gakuso The Journal of Business Administration and Marketing Strategy 巻 52, 号 2, p. 271-285, 発行日 2005-12-01 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | 【概要】本研究は, 広告映像制作支援情報システムの構築に向けて, 広告映像技法・修辞に対する視聴者の具体的反応内容について解釈的に分析する。 まず, ビールの広告映像を事例とした広告映像技法・修辞に対する反応実験の概要と分析方法について説明する。 次に, 広告映像技法・修辞に対する視聴者反応について解釈的に結果を整理する。そして, 広告映像技法・修辞と効果(雰囲気)の関係について考察する。 【Abstract】 The objective of this study is to examine the findings of interpretive analysis of the viewer's response to rhetoric on commercial-film, toward the building of a Commercial-film Production Support Information System. First, the outline of interpretive analysis of the viewer's response to rhetoric on commercial-film is presented. Next, the experimental results of the viewer's response to rhetoric on the beer's commercial-film are explained. Finally, the findings of interpretive analysis of the viewer's response to rhetoric on the beer's commercial film are explained. |
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フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf |