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〈論文〉ブランディングにおけるコミュニケーションインタレストの役割
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/12099
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/120995ff5eb09-92a8-43a2-8e1e-13148f6bd85d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2013-11-15 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 〈論文〉ブランディングにおけるコミュニケーションインタレストの役割 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 〈Articles〉Role of Communication Interest for Blanding | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
妹尾, 俊之
× 妹尾, 俊之
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | 広告, クリエイティブ, ブランディング, コミュニケーション | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者(英) | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
値 | Seno, Toshiyuki | |||||||||
著者 所属 | ||||||||||
値 | 近畿大学経営学部; 教授 | |||||||||
著者所属(翻訳) | ||||||||||
値 | Kinki University | |||||||||
版 | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
書誌情報 |
商経学叢 en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 巻 59, 号 3, p. 19-48, 発行日 2013-03-01 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | [概要]コミュニケーションデザインに占めるスタイルの重要性を, 「コミュニケーションインタレスト」として提唱する。 伝統的な広告は, プロモーションの一環に位置付けられてきた。 そのもとでの広告表現物は, 広告主の意図を剥き出しのまま顧客へ一方的に押し付けるものになりがちであった。 それでも効果を挙げ得たのは, 顧客が製品そのものに対して技術革新に立脚する興味を抱いたからである。 これに対してブランディングは, 企業と顧客との間の価値共創の上に成り立つ。 そのためには, 継続的コミュニケーション過程が不可欠であり, かつそのコミュニケーションは, 顧客の人間的興味を反映したものでなければならない。 [Abstract]I propose the importance of the style among communication designs as" communication interest". The traditional ad has been placed in a part of the promotion. By the cause, the advertisement announced the intention of the advertiser one-sidedly. Still the advertisement gave result when a customer had interest for product itself. In this case technical innovation formed the core of the interest. In contrast, the establishment base of Blanding is Value Co-Creation between a company and customers. To that end, a continuous communication process is necessary. In addition, it is demanded that the communication reflected the human interest of the customer. |
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内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | [注記]Senoh, Toshiyuki | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf |