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アイテム
情報化社会の進展とマーケティングにおける製品開発―消費者の欲望に対する認識も含めて―
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/11877
https://kindai.repo.nii.ac.jp/records/11877db6836a5-26a2-4f9a-927c-e5b3403d7ebb
Item type | ☆紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2013-07-29 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 情報化社会の進展とマーケティングにおける製品開発―消費者の欲望に対する認識も含めて― | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | The Progress of an Information-oriented Society and Product Development in Marketing: Including of the Recognize to Consumer Wants | |||||||||
言語 | en | |||||||||
著者 |
松井, 温文
× 松井, 温文
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | 情報, マーケティング, 製品開発, 消費者の欲望 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||
著者(英) | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
値 | Matsui, Atsufumi | |||||||||
著者 所属 | ||||||||||
値 | 追手門学院大学経営学部; 講師 | |||||||||
出版者 名前 | ||||||||||
出版者 | 近畿大学商経学会 | |||||||||
書誌情報 |
商経学叢 en : Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 巻 56, 号 3, p. 315-331, 発行日 2010-03-01 |
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ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04502825 | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | 【概要】市場競争の激化を受け, 製品開発を中心とするマーケティングの重要性はますます増大する。マーケティングは企業と消費者を結びつける手段である。今日, 情報化社会の進展は企業と消費者の両方に多大な影響を及ぼしている。それらを踏まえた上で, 多様な情報を製品開発に役立てるための基本的な接近の姿勢を検討する。 【Abstract】 As a result of a keen market competition, the importance of a product development-oriented marketing increases. Marketing is the means to fill up the gap between a company and consumers. In these days, the progress of an information-oriented society greatly influences them both. Given them, we consider the basic approach which is useful to make use of various information to develop products. |
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内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | Matsui, Atsuhumi |